Lyx

Varje månad unnar jag mig rejäl lyx genom att gå till en salong där en magisk kvinna jobbar, på riktigt, dem finns👌🏼❤️
Med en vardag som innebär ett heltidsjobb, ett deltid inom politiken och engagemanget med sexualbrottsfrågor mot barn, några event som alltid hänger i luften att göras, projekt ska vi inte tala om då jag aldrig kan säga nej när någon frågar, och på allt det ett företag i uppstart...just det, glömde det viktigaste, en partner som bor i ett annat land-över sundet i Köpenhamn som man ska hinna hålla levande med pendlande fram och tillbaka.... när ens vardag ser ut på detta sätt så är bland de högst rankade önskningar fler timmar på dygnet men kan man inte få det så MÅSTE man vara noga med att stanna upp och ta hand om sig, ta de där pauserna från allt och bara samla ny energi...

Så efter varje månadsbokslut när jag är som tröttast och mest slutkörd så har jag stående bokning på Slottsplatsens Hudvårdsstudion, med 30 minuters ryggmassage och 60 minuters ansiktsbehandling de Luxe inklusive skalpmassage😍😍😍
Hennes händer är helt magiska, massagen är så välkomnande men när hennes händer drar igång med mitt ansikte, då är det ett sådant lyckorus ihop med fjärilar i magen. Så lycklig.

Det är värt varenda krona och ger mig så mycket ny energi, energin som får mig att ge 100% alla dagar fram till nästa månad💪🏼👯

Så blev det lite shopping på det med...Babor, har helt fastnat för det och bara äääälskar det😍❤️

 

Kommentera här: