Bieber fever

Ja, denna helgen var det helt klart upplevelsen kring Justin Bieber som var intressantast. Min systerdotter Maja med sina tre tjejkompisar ska på Biebers konsert i Köpenhamn och jag ska med att köra dem dit.
Att lyssna på dessa över exhalterade tjejer var så roligt men även väldigt givande, speciellt när kommentarer till min trafik stressade syster får höra av fyra 14/15 åriga tjejer "Fin ditt inre lugn" "Älska det jobbiga" "Känn hur du utvecklas när det är jobbigt"
What what what, minns inte så mycket från när jag själv var 14 men känns inte som att jag var lika vis😳😱
Men årets kommentar och självförtroende går till tjejen som är 14 och säger "alltså, vi dejtar men han säger att han inte är redo för förhållande och att han inte vill, men vi kommer att bli tillsammans, så är det bara!" Hahahaha jag doooog😂😂😂👊🏻

 

Kommentera här: